Tilam Coway Setanding Hotel Mewah 5 Bintang | Coway Official
tilam-coway-tilam-hotel-5-bintang

Tilam Coway (Coway Mattress) adalah produk terbaru daripada Coway Malaysia khas untuk rakyat Malaysia. Baru sahaja dilancarkan baru-baru ini, tilam yang dihasilkan berkualiti tinggi setanding tilam hotel mewah 5 bintang.

Seorang penyanyi wanita popular di Malaysia yang dikenali dengan lagu “Semua Sudah” iaitu Elizabeth Tan, memuji Tilam Coway yang sangat lembut dan mempunyai servis penjagaan tilam secara percuma.

 

tilam coway wow shop 1

MASALAH TIDUR TAK BERKUALITI

Tahukah anda 9 daripada 10 rakyat malaysia mengalami masalah seperti:

  • Susah nak tidur
  • Bangun lewat malam
  • Bila bangun je rasa penat
  • Sakit kepala
  • Susah nak fokus
  • Sakit tengkuk dan bahu
  • Tekanan perasaan / stress

Salah satu puncanya adalah TILAM! Ya, anda perlukan tilam yang bagus dari segi keselesaan, sokongan, mengikut postur badan dan sentiasa bersih dari sebarang kotoran dan bakteria.

Harga tilam berkualiti tinggi di hotel mewah 5 bintang rata-rata mempunyai harga bernilai rm7-8k. Tapi dengan tilam coway dengan kelebihan yang sama lebih menjimatkan dan boleh buat bayaran bulanan dengan kad debit!

TILAM TEMPAT TINGGAL HAMA & PEPIJAT

Jangan terkejut sekiranya tilam yang anda tidur setiap hari itu menjadi tempat tinggal untuk bakteria, kulat, pepijat, tungau, hama dan macam-macam lagi yang mampu membahayakan kesihatan anda waima tilam baru setahun digunakan.

Kesannya anda selalu menggaru ketika sedang tidur. Gatal sana sini ketika tidur ke terjaga tetap sama. Kadang-kadang sampai terbersin pun ada disebabkan makhlus halus dalam tilam anda ni.

pepijat tilam 1

Tilam adalah perangkap bakteria yang mampu cenderung membawa penyakit kulit seperti gatal-gatal ekzema, ruam, gatal hidung seperti sinus dan bersin pada waktu pagi.

Kebanyakan tempat tidur seperti tilam anda adalah tempat “favorite” dan merupakan tempat yang ideal untuk hama dan pepijat membiak.

tilam coway 7

pepijat tilam

Persekitaran tempat tidur yang panas dan lembap mendedahkan anda kepada peningkatan bahan allergen ketika anda tidur yang menyebabkan anda mengalami kegatalan pada badan anda.

Bayangkan jika di dalam rumah kita terdapat bayi atau anak yang masih kecil. Sudah pasti itu akan memberi kesan kesihatan kepada mereka!

gatal sebab pepijat tilam

Justeru, tilam perlu dibersihkan sekurang-kurangnya empat kali setahun supaya tidak kotor dan terhindar daripada pembiakan bakteria dan hama.

Jom kita lihat apakah yang menarik mengenai Tilam Coway ini sehinggakan anda tidur lena dulit mimpi indah tanpa sebarang gangguan. Bagaimana tilam ini boleh menjadi tempat tidur anda yang paling selesa di dunia ini!

Tilam Coway diperbuat daripada 5 bahan lapisan iaitu anti-static fabric, latex, memory foam, 5 zone pocketed spring dan coconut fibre.

5 BAHAN LAPISAN

tilam coway 5

1) ANTI-STATIC FABRIC

Pernah tak anda rasa bila nak tidur je tapi susah nak lena? Kadang badan beralih kejap ke kiri, kejap lagi ke kanan dan berulang-ulang.

Bila dah lena lepastu tidur tak lama dan bangun tengah malam. Bila bangun pagi je badan rasa penat. Faktornya adalah disebabkan badan kita terlalu banyak caj statik pada badan.

Caj statik ni boleh datang dari tombol pintu bilik, smartphone yang kita tengok sebelum tidur, juga perkakas elektrik seperti tv, radio dan lain-lain.

Antara bahan lapisan tilam coway ialah fabrik anti-statik pada topper (bahagian atas) dimana ia akan menstabilkan cas elektro-statik dalam badan.

Apabila anda tidur, badan anda akan melepaskan segala statik yang ada pada badan dan akan melalui topper tilam yang anda tidur. Bila statik terlalu banyak pada badan, anda akan mula stress.

 

Topper anti statik ini akan menyerap caj statik pada badan anda dan akan ditukar 3 tahun sekali. Tidur anda lebih lena dan nyenyak. Anda akan berasa segar bila bangun tidur dan tak sakit badan.

Bukan sahaja badan anda yang memerlukan rehat yang cukup tapi minda dan fikiran anda juga sangat penting.

2) LATEX

Lapisan 100% Natural latex yang digunakan pada tilam coway dapat menyokong tulang belakang agar dapat elak daripada sakit belakang dan tidur anda lena tanpa sakit badan.

sokong tulang belakang tilam coway

Ia juga bebas daripada masalah allergen seperti hama, virus serta bakteria.

3) MEMORY FOAM

Lapisan memory foam apabila ia menerima tekanan, permukaan yang dihasilkan masih sama rata walaupun terima tekanan badan yang berat.

Kelebihannya ia akan mengelakkan tidur anda diganggu seperti pasangan atau anak anda yang tidur bergerak lasak sekalipun di tilam coway ini.

4) 5 ZONE POCKETED SPRING

Tilam coway juga dilengkapi dengan lapisan 5 zon sistem spring iaitu zon head, shoulder, lumbar, knees dan legs.

body-contour-tilam-coway

Kebanyakan tilam mewah mempunyai ciri-ciri ini. Ia sebagai satu bahan bagi menampung bebanan mengikut bentuk tubuh badan (body contour) penggunanya agar pengguna merasa lebih selesa dan nyenyak ketika tidur.

body contour tilam coway

Antara kesan ketara yang anda dapat rasai setiap hari ialah tanpa sakit belakang, bahu dan tengkuk semasa bangun tidur.

5) COCONUT FIBRE

Lapisan terakhir dalam tilam coway ini ialah coconut fibre. Ia membuatkan anda tidak mudah merasa panas bila tidur di tilam ini walaupun cuaca panas membahang.

Lapisan ini penting untuk buatkan tidur anda lebih nyenyak dan berkualiti.

SAIZ & DIMENSI

Tilam Coway mempunyai 2 jenis saiz iaitu KING dan QUEEN. Bezanya adalah dari segi kelebaran. Saiz king lebih lebar berbanding queen.

Berikut adalah saiz dan dimensi tilam coway dari segi panjang, lebar dan tinggi. Boleh dijadikan rujukan untuk anda kenalpasti ukurannya sesuai di tempat tidur anda.

saiz king tilam coway

 

saiz queen tilam coway

Bagi mereka yang mahukan tilam sahaja, boleh ukur katil sedia ada dengan tilam coway ini adakah mempunyai ukuran yang hampir sama atau sebaliknya. Jika tidak sama, akan nampak tidak enak mata yang memandang.

Nak cantik, sempurna dan sedap mata memandang seperti tilam hotel mewah 5 bintang? pilihlah tilam beserta katil coway sekali.

2 JENIS TILAM

Ada 2 jenis tilam yang anda boleh pilih mengikut karakter ketika anda tidur.

  1. FIRM – sesuai untuk yang tidur melentang
  2. SOFT – sesuai untuk yang tidur mengiring

Anda boleh lihat gambar dibawah ini mengikut jenis dan karakter tidur yang sesuai.

jenis tilam coway

Sudah tentu jenis tilam ini membantu anda untuk tidur yang paling berkualiti dalam hidup anda.

PERCUMA SERVIS SETIAP 4 BULAN

Tilam Coway ini akan diservis setiap 4 bulan sekali secara percuma. Tak perlu untuk anda jemur lagi tilam di luar.

Semuanya menggunakan peralatan canggih semasa servis untuk membasmi kotoran, kuman, hama dan bakteria.

servis tilam coway 1

Tugas anda hanya perlu tidur sahaja di tilam coway ini dan rehatkan minda dan fikiran. Tak perlu fikir lagi tilam kotor dan sebagainya.

Syarikat Coway juga turut menyediakan servis mencuci tilam sedia ada (bukan jenama coway).

Semestinya tilam yang anda gunakan sekarang langsung tak pernah atau dah lama tak diservis kan?

Maklumlah dengan saiz yang besar dan perlu angkut pula ke luar untuk berjemur, mestilah tak larat nak angkat. Lagi-lagi saiz “king”, memang terbiar jelah bertahun-tahun macam tu tanpa servis!

cuci tilam guna servis coway

Ketahui 7 langkah servis penjagaan tilam beserta harga servis yang coway tawarkan ini.

HARGA PROMOSI

Anda nak tidur di hotel mewah 5 star dengan hanya RM5 satu malam?

Ya, tilam coway adalah jawapannya. Selepas ini setiap hari anda bakal tidur di tilam dan katil mewah ini.

freegift tilam coway

Jom kita lihat pula berapa pula harga promosi tilam dan katil coway ini mengikut saiz.

harga tilam coway 1

QUEEN (Tilam)

Belian: RM5,780 / Sewabeli: RM139 Sebulan

queen tilam coway

KING (Tilam)

Belian: RM6,380 / Sewabeli: RM159 Sebulan

king tilam coway

QUEEN (Tilam + Katil)

Belian: RM7,480 / Sewabeli: RM169 Sebulan

queen tilam katil coway

KING (Tilam + Katil)

Belian: RM8,700 / Sewabeli: RM189 Sebulan

king tilam katil coway

PERCUMA FREEGIFT BERNILAI HAMPIR RM1000!

Dengan tempahan setiap tilam coway ini sekarang, anda akan dapat PERCUMA 2 bantal dan 1 pelindung tilam bernilai hampir RM1k!

bantal tilam coway

1 Bantal Memory Foam dari Coway ini berharga RM388.

pelindung tilam coway

1 Pelindung Tilam dari Coway ini berharga RM138 (King) & RM98 (Queen).

Caj pendaftaran hanya RM200 sahaja tapi anda dapat FREEGIFT bernilai hampir RM1k!

Semuanya percuma sekiranya korang buat tempahan dengan Aril sekarang! Apa korang tunggu lagi..klik link WHATSAPP ini sekarang atau hubungi di talian 013-905 0467

KAEDAH PEMBELIAN

Ada 2 jenis kaedah pembelian yang boleh anda buat sama ada ingin SEWA BELI atau BELIAN TUNAI.

Kontrak sewa beli adalah 5 tahun sama juga seperti produk coway lain seperti penapis air dan udara.

Dalam tempoh 5 tahun, anda akan terima servis percuma iaitu:

  1. Servis cuci setiap 4 bulan (3 kali setahun)
  2. Tukar Topper setiap 3 tahun

servis cuci tilam coway

Dan untuk belian tunai, anda akan terima servis percuma selama 1 tahun.

Yang mana lebih menjimatkan? sekiranya anda berkemampuan, sudah tentu belian tunai sangat menjimatkan.

Andai sebaliknya, sewa beli adalah pilihan tepat anda untuk dapatkan tempat tidur yang mewah dan selesa ini tanpa perlu pecah tabung.

KESIMPULAN

Bangkit daripada tidur yang lena adalah penting untuk memulakan hari yang baik sepanjang hari bermula dengan katil yang bersih.

Tidur yang lena memainkan peranan amat penting bukan saja untuk mengekalkan kesihatan dan kehidupan yang berkualiti tetapi untuk mendapatkan tidur nyenyak demi kesihatan mental dan fizikal.

tilam jenama coway

Tilam Coway menjanjikan anda untuk tidur di tilam yang mewah seperti di hotel 5 bintang sekaligus menjadikan tidur anda lena serta nyenyak tanpa sebarang gangguan.

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan Tilam Coway ini, boleh terus hubungi Aril di talian 013-905 0467 atau terus klik link WHATSAPP ini sekarang. Pemasangan dibuat hanya di Semenanjung Malaysia sahaja.

Aril Agen Sah Coway Malaysia

error:
DISKAUN RM200 + PERCUMA PEMASANGAN!
WhatsApp chat