Coway Harga Promosi 2022 | Penapis Air Murah RM65 Sebulan

Hi Saya ARIL!

Agen Sah Coway Malaysia

Jom Rebut HARGA PROMOSI OKTOBER 2022!

Saya Mohamad Shahril (Aril) berdaftar dengan nombor ID 579569. Uruskan Pendaftaran Penapis Air, Udara & Tilam Coway di SELURUH MALAYSIA Sepantas 24 JAM!

Aril (013-905 0467)

aril-agen-coway-malaysia-top-1

Dapatkan FREEGIFT Dari Coway Bernilai RM100+ Jika Daftar Dengan Aril Sekarang!

Promosi Oktober 2022

Penapis Air Murah Rm65 Sahaja

Servis Sanitasi Setiap 2 BULAN

Staf Cody (Coway Lady) akan melawat rumah setiap pelanggan untuk memberi perkhidmatan penyelenggaraan secara berjadual.

Penukaran Filter Setiap 4-6 BULAN

Penukaran filter ini adalah PERCUMA. Filter memerlukan penukaran secara berjadual dalam tempoh tertentu untuk memastikan kualiti air terjamin dan terbaik.

Waranti & Alat Ganti Percuma Selama 5 / 7 Tahun

Sebarang kerosakan pada alat ganti produk coway akan sepenuhnya ditanggung kos oleh syarikat.

penapis-air-coway-villaem-2-terkini

Tiada Deposit & Pendaftaran Percuma

Coway tidak lagi mengenakan sebarang caj pendaftaran sebanyak rm200 seperti sebelumnya. Kali ini pendaftaran adalah 100% PERCUMA!

Pindah & Pemasangan Percuma Seluruh Malaysia

Tidak perlu kemana-mana. Tunggu sahaja di rumah/ofis. Juruteknik coway akan datang hantar produk dan buat pemasangan secara percuma.

Produk Sah Milik Anda Selepas 5 / 7 Tahun

Setelah tamat bayar hingga tempoh 5 / 7 tahun, secara automatik produk akan menjadi hak milik anda sepenuhnya.

Pakej Jimat

Promosi Oktober 2022

Promo Penapis Air Neo Plus

promo-oktober-neo-plus-coway

Promo Penapis Air Ombak

promo-oktober-ombak-coway

Promo Penapis Udara Storm

promo-oktober-storm-coway

Promo Penapis Udara Lombok 3

promo-oktober-lombok-3-coway

Promo Combo Penapis Air + Udara

promo-oktober-combo-coway

Promo Tilam Prime II Series

promo-oktober-tilam-coway
Penapis Air

Promosi Penapis Air 2022

Penapis Udara

Promosi Penapis Udara 2022

mira-filzah-duta-coway

PENGHANTARAN & PEMASANGAN Percuma

Kami akan buat penghantaran dan pemasangan PERCUMA terus ke alamat anda. Anda hanya perlu tunggu sahaja di rumah atau pejabat!

  • Cody (Coway Lady) & Coway Technician Sentiasa Membantu Anda
  • Percuma Pemasangan Semula 1 Tahun 1 Kali 
  • Waranti Penuh 100% Jika Berlaku Kerosakan
HAMPIR 3 JUTA PENGGUNA MALAYSIA
COWAY adalah pengeluar penapis air dan udara yang terbesar di Korea Selatan. Produknya telah tereksport ke lebih 60 buah negara seluruh dunia.
Memiliki R&D Center Kerjasama Universiti Malaya
Kualiti Air Menepati Piawaian WQA (Water Quality Association)
Melepasi 200 Ujian Menyingkirkan Bahan Toksik & Merbahaya
Diiktiraf Anugerah Gold Seal WQA & Halal Jakim
Testimoni

Lebih 1000 Pelanggan Berpuas Hati

Dipercayai sejak 2018 hingga kini dan Aril telah menguruskan lebih 1000 tempahan dari Seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak. Aril menjanjikan servis terbaik dari mula pendaftaran hingga pemasangan. Misi Aril jelas untuk pastikan anda dapat bekalan AIR & UDARA yang bersih serta TIDUR yang berkualiti setiap hari!

testimoni-pelanggan-coway

servis bagus..senang berurusan dengan en aril..pemasangan pantas
😁😁👍👍

Model : NEO PLUS

Fairol Azua (Selangor)

testimoni-pelanggan-norhidayah

Servis terbaik dr Agen Coway En.Aril & the Team. segalanya pantas dan menepati citarasa pengguna . Tq Coway

Model : KECIL

Mahadi Bujang (Kuala Lumpur)

testimoni-pelanggan-azmiel

Urusan cepat serta penjelasan produk amat memuaskan..mmg terbaik..

Model : VILLAEM 2

Muhammad Azmiel Azhari (Selangor)

testimoni-pelanggan-aril-3

coway…terbaik,👍👍
servis yg pantas…penerangan yg mudah difahami..

Model : OMBAK

Norlaila Razali (Pahang)

Very good product from very smart explanation from the best agent coway…Mr Aril.

Model : CORE

Mohd Rashidi Che Pin (Perak)

azlina-storm

Sangat puas hati dengan produk Coway yang diterima. Servis yang bagus dan pemasangan yang cekap. Staf pemasangan profesional dan peramah.

Model : STORM

Nor Azlina Mohd Shariff (Pahang)

Maklumbalas

Apa Kata Pelanggan Aril

rashidicore
Mohd Rashidi

Very good product from very smart explanation from the best agent coway…Mr Aril.

Nurul Ina Razak

Respon yg cepat dr aril👍🏻 Senang berurusan. Pemasangan pun cepat👍🏻 Terbaikk 👌🏻👌🏻

Muhammad Azmin

Bilik kucing saya dh kurang berbau dan udara yg lebih bersih. Servis yg cepat dan quick response.

Nazemie Fikrie

Best product and best served…tq Coway and tq Aril 😉👍

Saiful Rusman

Tilam best. TQ Aril follow-up selalu. semoga bertambah success.

Saowanee Sae Chua

Urusan cepat,agent follow baik

Muhammad Rafieudin

Alhamdulillah lembut dan lena tidur. Bangun pagi tak sakit badan.

Suhaila

Penerangan yg jelas n mesra pelanggan…terima kasih di atas khidmat nasihat yg diberikan, sgt berpuasa hati..tq en aril

tilam coway pelanggan
Fara Zareen

Terbaik, penghantaran cepat dan mudah, ambil katil + tilam soft, tinggi jadinya, betul2 mcm katil kat hotel. Selesa , org sebelah gerak2 pun tak rasa sgt. Mudahan pelaburan 5 tahun ni berbaloi sebab bayar sekali pakej cuci tilam setiap 4 bulan. Terbaikk. Aril pun layan customer dengan baik walau sy banyak tanya. Terima Kasih Aril dan Coway.

amirul
Mohamad Amirul

Terbaik. Rumah lebih segar dengan pengudaraan baik.

Norlaila

coway…terbaik,👍👍 servis yg pantas…penerangan yg mudah difahami..

khairul testimoni
Khairul Azmi

Servis yang cukup baik dan pemasangan yang pantas dari tarikh pembelian. Aril memberikan penerangan yang menyeluruh tentang produk dan mesra pelanggan. Terima kasih.

kak ina testimoni
Salina Sali

Nasib baik kak ina dapat ejen macam aril..baik, bagus dan seorang yang bertanggungjawab.. kak ina ingat orang lain mesti lepas tangan..lantaklah..terima kasih aril

Kelebihan

Tilam Coway Prime II Series

Gabungan Fabrik Bersifat Sejuk & Anti-Statik

Penggunaan fabrik bersifat sejuk menyerap cas elektro-statik dalam badan lalu membebaskannya ke udara serta mengekalkan permukaan yang sejuk untuk memberikan tidur yang lebih lena dan mengurangkan tekanan.

Dilengkapi 5 Zon Natural Latex

Menyokong tulang belakang supaya tiada lagi sengal badan akibat tilam keras. Malah, bahan ini juga bebas masalah hama, virus dan bakteria penyebab alahan.

Material Memory Foam Berkualiti

Menjadikan Tilam Coway lebih empuk dan membentuk mengikut bentuk badan bagi mengelakkan tekanan pada ‘pressure-point’.

Lapisan Istimewa 7 Zon Pocket Spring

Fleksibel dan berkualiti iaitu pada zon kepala, bahu, lumbar, lutut dan kaki bagi membolehkan ia menampung berat badan seseorang dan membentuk mengikut kontur badan supaya memberi keselesaan sewaktu tidur.

Disokong Lapisan Coconut Fibre

Bertindak sebagai sokongan badan dengan sifat menyerap lembapan dalam lapisan. Tidur terasa sejuk dan nyaman walaupun tidur dalam cuaca yang panas.

Percuma Penukaran Topper Setiap 3 Tahun

Nikmati servis percuma setiap 4 bulan sekali dan Topper ditukar secara percuma setiap 3 tahun sekali untuk mengelakkan sebarang pembiakan hama dan bakteria.

Jom Rebut Promosi Oktober 2022

Daftar Sekarang Dan Anda Akan Dapat FREEGIFT Dari Coway Bernilai RM100+ !

freegift-coway-2022
Blog

Entri Popular

PERCUMA
Nak Panduan Coway?
error:
DISKAUN RM200 + PEMASANGAN PERCUMA!
WhatsApp chat